mandag 7. september 2009

Min øyensten!

Alma 11.09.08
Snart 1 år!
Tiden flyr avsted, hvor har det siste året blitt av?
ikke vet jeg, det er så mye jeg skulle ha gjort..
Har jo fått gjort en hel del i forhold til Alma,
men så mye annet som har blitt glemt :)
Alma var nr. 5 av 6 valper, den største tispa :)
Hun er altfor glad i mat og har lett for å legge på seg :)
Nå for tiden er det veldig populært
med de vanlige måltidene med schnauzerfòr,
tyggeben og AGURK! :) Ja, hun elsker det!
Nå venter vi spent på 2. løpetid :)

( 1.løpetid kom 20 april)
Roxy syntes hun lukter veeeeeldig godt om dagen:)
Alma er min femte hund, (min første dverg)
hun har en helt spesiell plass i hjertet mitt.
Hun er ingen hvem som helst, hun har fargerik personlighet,
ingen dag er lik og hun er alt hva jeg har ønsket meg! :)
Vi har knyttet sterke bånd siden vi fikk henne 8 uker gammel :)




Almas første måltid her hjemme, 8 uker gammel:)





Best regards,



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar