søndag 18. oktober 2009

Jentetur! nr.2


torsdag 15!
Jeg og Mamma på jentetur, for å besøke Linda & Leander.
Avreise kl. 08.30 :)
ankomst på vardefjellet i skedsmo kommune ca. kl.10.00!
Mamma og Linda har ikke sett sett hverander mer enn 1 gang
på 11mnd eller noe sånt så det var på tide vi dro på besøk/i visitt :P
Jeg ble overrasket over hvor spennende det er med underlat,
spesielt den med navn "pip" :-)
Kattene i nabolaget var litt nysgjerrige på meg.. hmmm merkelig..
Leander var såååå søt da, Jeg fikk være med når
Mamma og Linda skulle bade han! jeg snuste og drakk "MYE" såpevann :)
Ikke noe problem for meg det akkurat jeg har en mage som tåler det meste!
Vi gikk en liten tur i nabolaget -spennende!!
Jeg, Mamma, Linda & Leander dro på butikken for å handle,
Jeg satt i hulen min, inne i bilen jeg da, passe biler er okei det:)
Øystein som er Pappaen til Leander kom å møtte oss utenfor butikken,
Han er kjempe morsom! :) Han jobber på BUDDY så han kjører det til å fra jobb..
snodig bil.. hmmm :P Mamma og Linda kjørte buddyen hjem igjen, mens Jeg satt på med Øystein og Leander :)
Jeg får kjøre Buddy en annen gang jeg da...*snufs*
vi koste oss masse på jentetur hvertfall og jeg håper det blir flere sånne!:)
Vi var hjemme igjen halv åtte på kvelden..
skikkelig sliten var jeg..:)
Men hadde masse gode opplevelser i minnet og bare kos og gøy!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar