onsdag 14. oktober 2009

Jentetur!

Alma: I dag har jeg vært med Mamma på jobb :)
Det er alltid like spennende:)
Fikk møte bestefaren min (på mor sin side) for første gang!
Jommen var han fin, Diablo heter han!
Hilst på en kjempe fin riesenschnauzer hann med navn Ivan har jeg oxo! :)
Han var bare åtte mnd så han var veldig klønete da ;)
Lekt med shih tzu venninden min vita og spist fòrprøver:P
Mamma dro fra meg rundt halv to, da ble jeg egentlig ganske "snurt" :(
Men hun kom tilbake en stund etter på, og da hadde hun kjøpt kosekanin
til meg, så hun ble tilgitt ganske fort.. den var kjempe søt da :)
Den skal jeg leke mye med, jeg har bedt Mamma legge ut bilder av favoritt
lekene min, så det kommer...
Hun driver å skal kjøpe vinterdress til meg til å med!
Det er jammen meg på tide så jeg slipper
alle de snø kladdene på bena i vinter! :)

2 kommentarer:

  1. Hei og takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Vi var faktisk innom Hundefrisøren på lørdag, men da var dere ikke på jobb. Men bestemor kjøpte både vann og matskål, godterier og et lekedyr til meg der. Så litt gaver har det jo blitt på meg.
    Jeg liker også jenteturer!

    SvarSlett
  2. Koselig innlegg !
    Nå skal jeg gjøre alvor av å komme innom hundefrisøren en av de første dagene.
    Håper det går bra, og at dere får være i fred for vandaler.
    Ha en fin helg !

    Beste hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett